duminică, septembrie 07, 2014

The big day!

Maine e ziua cea mare! Daaaa, ziua cea mare de acum 2 ani! 08.09.2012!!! Si cum sunt lucrurile astea Doamne, cum se intampla ele cu un scop! Folosesc "deci", pt ca trebuie! 
Deci, Luci de cand s-a operat de oncluzie intestinala nu-si mai gasea verigheta! Am cautat peste tot, in toata casa, in sifoniere, in haine, in genti, in masina de spalat, etc! 
Astazi, am primit o geanta cadou! Binenteles, a primit si buburuza o pereche de incaltari, ca sa nu primeasca decat mami! 
In timp ce-mi transferam lucrurile din geanta veche in geanta cea noua, am simtit un inel la mana! In secunda urmatoare mi-am dat seama ce e! Verigheeeeetaaaaa, puiuuuuu! Verigheta! Am gasit-o exact cu o zi inainte de aniversarea celor 2 ani de casnicie! 
Ai ca o coincidenta, astazi am vazut un film pe Pro Tv, cu Katherine Heigl, "27 Dresses", tot cu si despre nunti!
Ooof, amintiri!
Good good memories! 
Dumnezeu sa ne binecuvanteze familia! 😉☺️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu