duminică, septembrie 14, 2014

Primul eveniment departe de Antonia!

Ziua de 13.08.2014! Primul eveniment fara Antonia! Am lasat-o acasa, cu mamaia, tataia si Vio! Pe la 19:30 m-am apucat de "pregateala", machiat, coafat, imbracat! M-am mai dus o tura pe la mamaia in dormitor sa-i mai dau sa pape! Plangea, plangea oricum, zici ca stia! 
La 20:00 am plecat de-acasa, si m-a vazut trecand pe hol, de la mamaia din dormitor, spre iesire! Avea o privire trista! S-a inchis usa! 
Am vrut sa ma duc s-o pup, dar am renuntat la idee! Pe la 20:30 am ajuns la nunta, am mai stat de vorba afara cu Petronela, am asteptat-o pe Sofy si am intrat! 
Dorina, o mireasa superba, superba de tot! 
Am apucat sa fac 2 hore, o sarba, si cateva dansuri dance! Sa mai adaug, am facut poze, am profitat, stiam ca nu am sa stau prea mult! Video: Dansul mirilor, o sarba cu noi si un dans al miresei! 
La 22:30 deja am primit mesaj: Antonia plange tare, nu vrea nimic, nu ii intri in voie orice ai face, nici lapte, eu zic sa veniti acasa! 
Aperitivul deja venea, am stat, am mancat! Aperitivul...f bun! 
De cate ori vroiam sa vb cu Dorina, era prinsa cu cate cineva! 
Am reusit intr-un final, am vorbit cu ea, stia deja situatia! 
Am ajuns acasa intr-un suflet, am uitat marturia in taxi! 😩



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu