vineri, mai 15, 2009

pasiunea pentru filme....




De mica mi-au placut filmele...nu numai sa stau sa ma uit la un film si sa observ cele mai mici detalii, ci si subiectul in sine ma emotioneaza. Deseori plang la filme, si asta pentru ca imi plac foarte mult dramele. Nu am actori preferati si nici actrite, toti isi joaca roulul foarte bine! Filmele care ma impresioneaza foarte mult sunt cele prin care se reda istoria lumii. Am vazut, acum ceva timp filmul "The Boy In The Striped Pyjamas", si am trait, un moment, disperarea mamei care a gasit hainele baiatului ei langa gardul ce despartea lagarul de exterminare de restul lumii. Sunt filme psihologice, care te fac sa reflectezi asupra vietii mai mult. Imi plac toate filmele, adica...toate genurile, nu ma dau in laturi de la nici un gen. Si...mai ales...imi place sa scriu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu